Dacă obiectivele afacerii tale sunt de a crește implicarea și de a crea perspective, atunci managementul comunității ar trebui să fie, un factor cheie al activităților de conținut.

Pentru a ajuta acest lucru, am stabilit o listă de patru practici esențiale de gestionare a comunității care îţi permit să stimulezi creșterea pe online.

Din experiența noastră îţi putem spune că concentrându-te pe aceste activități cheie vei petrece mai puțin timp creând conținutul tău și mai mult timp pentru ca capacităţile tale digitale să funcționeze mai eficient pentru tine și menținerea celor interesați de tine mai mult ca niciodată.

  1. Practică zilnică – lucrează la reţelele sociale

Urmărire: vizualizează like-urile, comentariile și reacțiile la postările tale

Acțiuni: Construieşte o comunitate activă și angajată prin conectarea cu fanii

 

  1. Practică săptămânală – răspunde la oricine menționează numele tău

Urmărire: vezi ce spun oamenii despre afacerea ta

Acțiuni: Menține o reputație puternică răspunzând rapid la recenzii și complimente

 

  1. Practică lunară – monitorizează perspectivele tale în spaţiul digital

Urmărire: monitorizează  cuvintele cheie care sunt relevante pentru clienți

Acțiuni: Ajustează tactica de marketing pe baza performanței cuvintelor cheie selectate

 

  1. Practică periodică –  feedback-ul și recenziile

Urmărire: Colectează feedback-ul prin intermediul rețelelor de socializare

Acțiuni: Măreşte volumul de recenzii și evaluări medii pe Google şi reţelele de socializare

Aceste patru practici de administrare sunt simple, dar pot avea un impact mare asupra creșterii gradului de recunoaştere a brand-ului, urmăririi și performanței marketingului digital.

Sursă: https://clickacademy.eu/

Leave a Reply

About Salient

The Castle
Unit 345
2500 Castle Dr
Manhattan, NY

T: +216 (0)40 3629 4753
E: hello@themenectar.com